سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  نمایش عکس در اندازه واقعی

به گزارش نهال نیوز وبلاگ (( جلبک ستیز)) در جدیدترین مطلب خود نوشت:

سال گذشته فتنه ای از جانب نظام سلطه جمهوری اسلامی ایران را در بر گرفت که به لطف خدا و دست پنهان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و بصیرت بالای مردم انقلابی ایران این فتنه خنثی شد.

در این مطلب می خواهیم تحلیلی کوتاه و خواندنی از رابطه سران فتنه ?? و جریان فراماسونری داشته باشیم:

ردپایی از میرحسین موسوی که بی شک خود را از اصلی ترین سران فتنه می داند، در لجنات تفتین و تسلیم و قسطنطنیه (لُژهای فراماسونری) دیده می شود. این ها ادعاهای "دکتر محمد مکری" است که در زمان تصدی میرحسن موسوی بر مسند وزارت امور خارجه، سفیر کبیر ایران در شوروی بوده است.





وزارت خارجه امریکا برای کمک به فتنه گران انجام داد
راه اندازی یکشبه تویتر فارسی


وزارت خارجه امریکا در یک اقدام بی سابقه از دیروز صبح اقدام به راه اندازی سایت اجتماعی "تویتر فارسی" در حمایت از اقدام فتنه گران کرد تا در روز دوشنبه 25 بهمن بتواند به فتنه گران خدمات ارائه کند


 وزارت خارجه امریکا در یک اقدام بی سابقه از دیروز صبح اقدام به راه اندازی سایت اجتماعی "تویتر فارسی"
نموده اند و امیدوار هستند که بتوانند از این طریق به شبکه اجتماعی ایرانیان راه پیدا نمایند.
حساب سایت تویتر فارسی بنام "یو-اس-ای در فارسی" وزارت خارجه امریکا انتشار یافته است اعلام می کند که " ما می خواهیم در مکالمات شما شرکت کنیم" و دومین و سومین پیامهای تویتر از وزارت خارجه امریکا می گوید که چگونه است که ایران تظاهر کنندگان مصری را ستایش می کند اما برای تظاهرات مردم خود اهمیتی قائل نمی باشد.
وزارت خارجه امریکا در این پیام اینترنتی به دولت ایران می گوید که بصورت صلح آمیز تظاهرات انجام بدهند و مانندآنچه که در مصر اتفاق افتاده عمل کنند.
این اقدام وزارت خارجه امریکا در حالی صورت می گیرد که گروه هماهنگی با سران فتنه، قصد نشان دادن این موضوع را دارند که انقلاب کشورهای دیگر هیچگونه ارتباطی با ایران ندارد.











تاریخ : دوشنبه 89/12/2 | 5:42 صبح | نویسنده : مصطفی حسن نژاد | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.